måndag 5 januari 2009

Trött

Råkade somna ett tag efter jag kom in med hunden, men det gjorde tydligen Lennox också så ingen skada skedd och han sover fortfarande desstom. Tänkte lägga mig i sängen en stund och gosa med honom innan vi går ut. Har iallafall vaknat nu, hade fan 5 missade samtal och 4 meddelanden eller något i den stilen? Fan sådär blir det fan alltid så fort man lämnar ifrån sig mobilen.

Föresten höll nästan på att frysa ijhäl förut när jag var ute med doggen, asså visste inte att det kunde bli såhär kallt i sverige? Har det varit det tidigare? Hehehe jag måste glömt sånnafall. När jag kommer in blir det straight t0 bed är verkligen så jävla trött. Åt lite tårta idag föresten för att fira att det var min sista dag på jobbet (eller vi kan ju låtsas det, egentligen så var det min moster som hade fått den av hennes kompis och så tog hon med den hit)

Inga kommentarer: