onsdag 14 januari 2009

Privat

Har hänt endel priva saker idag som jag inte vill gå in på. Men anledningen till att jag inte bloggat något idag är för jag har sprungit runt i ektorp som en dåre och letat efter min syster. Nu är hon hemma och nu är det lugnt, iallafall ett tag.

Idag tänkte jag bara ta det lugnt, kanske ta ett bad, fixa ögonbrynen, ta fram kläder tills imorrn osv för imorrn är ju the big day! Imorrn är min första dag på cubus! Ska bli spännande är lite nervös faktiskt. Tänkte också gå och lägga mig skapligt så jag inte är helt död imorrn när jag börjar, ni som känner mig vet ju att jag inte direkt är morronpigg eller förmiddagspigg heller för den delen, hehehe. Vi hörs nog imorrn, kanske senare. Titta in senare vettja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå bra tjejen :) haha då får du se till och göra det :)