lördag 3 januari 2009

Igår

Igår kom Alexandra hit och även Jonna, vi satt och snacka, lyssnade på musik och hade lite nostalgi kväll med Caramell, Drömhus och allt vad dom hette på 90-talet. Sen kollade vi på en film om tupac, den var faktiskt bra och han är/var ju så himla snygg!! Efter det blev vi så insprirerade så vi satt på samma tupac musik, började (läs försökte) rappa och klädde ut oss. Eller iallafall jag, satt på värsta sjalen på huvudet och en sånn där keps ni vet. Efter det vare dags att gå ut sista rondan med hunden, då begav sig Jonna hem och jag och alexandra gick hem till mig. Satt på save the last dance men jag somnade typ på direkten.


Idag vet jag inte vad som sker, antingen fest eller så blir det att vara hemma. Vet faktiskt inte vad jag ska göra, känner både för fest och för att vara hemma. Hjälp?

Inga kommentarer: