torsdag 22 januari 2009

Lön imorrn! (?)

Herregud har gått och väntat på lönen nu i typ 3 veckor eller något och imorrn kommer den äntligen! Antar jag iallafall. Endel brukar ju få på måndagen när 25te är en söndag men dom flesta får ju på fredagen så jag hoppas det gäller mig också för annars skiter sig allt, haha! Har hållt på att blivit galen på 'jobbet' när jag ser alla snygga kläder vi får in. Har spanat in både det ena och det andra som jag planerar att köpa imorrn. Fan förstår inte varför jag inte får någon personalrabatt? Chefen pratade ju om det när jag var på möte första gången och jag fick det på Lindex när jag var där i ettan och tvåan. Konstigt. Hoppas jag får det imorrn iallafall när jag ska shoppa mycket. Fan en tjej på 'jobbet' räknade ut att hon endast skulle betala tusen spänn för allt sitt hon lagt undan och det var myyycket kan jag lova! Så rabatten lönar sig vill jag lova.

För övrigt så gick det jätte bra idag, hängde om och byggde om på väggarna och lite larmning och galgning också..

Inga kommentarer: