lördag 24 januari 2009

Lite bakis

Det var helt okej på palace igår! Vi dansade och rökte utav bara fan, haha! Och drack också såklart får vi inte glömma. Jag och alexandra blev bjudna till ett bord med massvis med sprit och champange så det var ju trevligt! Inte så kul när jag skulle gå hem i min lilla kjol och nätstrumpbyxor när det snöregnhaglade ute! Fan frös som bara fan!

Imorse vaknade jag torr i käften och med ett dunkade huvud. Men jag mår faktiskt rätt så bra nu, bara lite bakis kanske. Idag blir en riktig mysdag i min nya mysdress (som förövrigt är så himla snygg!!) Var och handlade lite med pappa förut, det blev chips, cola, choklad och en hårfärg. Nu kör vi, jag ska bli ljus till studenten.

Bilden tagen för snart två år sen. Jag till höger i min riktiga hårfärg. Vill nog bli ljusare än så, fast inte platinablont iallafall! Haha

Inga kommentarer: