onsdag 21 januari 2009

Facebook

Jag som aldrig är inne en längre stund på facebook bestämde mig för att rensa lite vänner. Vet att jag ibland har accepterat en och annan som jag egentligen inte känner och det är ju inte kul. Tycker man enbart ska ha sånna som man känner på sin vännerlista. Men tillslut så orkade jag inte längre, allt va så segt och det blev så uttråkande. Men men nog om det!

Ska välja ut kläder tills imorrn nu sen gå och lägga mig och sova, är så himla trött.. Förstår inte? Var hemma från skolan måndag-tisdag. Sen försov mig typ till tio idag. Hur fan kan jag va trött? Aja det är väl bra egentligen så jag somnar, men jag undrar asså.. Det är något skumt med det här. Aja god natt med er gott folk. Och har ni ingenting för er imorrn så kan ni ju alltid hälsa på mig på cubus maxi mellan 10.00 och 17.00

Inga kommentarer: