fredag 9 januari 2009

Uppe med tuppen

Eller nästan, gick upp halv tio imorse, segt vill jag lova. Gick en ronda med bebisen och sen hem och käkade lite frukost och klädde på mig. Sen när jag skulle åka ner till stan såg Lennox så ledsen ut (han har väl blivit lite van nu att jag försvinner på morgorna nu när jag jobbat så mycket) så han fick följa med mig ner på stan. Det tyckte han var kul, han sitter alltid och kollar ut genom fönstret när vi åker spårvagn eller bil. Väl där nere lämnade jag över pengarna och Lennox visade sina dans skills för Natta och Linn. Natta tyckte Lennox såg tjock ut haha han är faktiskt inte tjock :D bara mycket päls, som en nallebjörn.

Nu ska jag straxt gå ut med Lennox igen, somnade en stund när jag kom hem. Känner mig inte riktigt kry, har ont i halsen och så. Ikväll händer precis igenting, ska bara vara hemma. Oj just det får inte glömma räkningen. Dag 4.

Inga kommentarer: