onsdag 7 januari 2009

Nojjig

Tänkte dra på en film nu innan jag ska sova, men först måste jag borsta tänderna och grejja. Hoppas inte den där skumma killen ringer inatt som han gjorde igår natt. Det är nästan så det börjar bli lite läskigt. Är rädd att han ska komma och kidnappa mig när jag är ute och går med doggen, men ingen risk egentligen han vet ju varken hur jag ser ut eller vart jag bor. Men tänk om han har tagit reda på de? Förlåt kan inte hjälpat! Blir alltid så här nojjig, ibland när jag är ute med hunden om kvällarna brukar jag få för mig att folk är efter mig och kommer det en bil är jag dö rädd att någon ska skjuta mig. Hahah jag vet, löjligt! Men kan verkligen inte hjälpat! Och den här killen ger sig verkligen inte, svarar jag inte på sms så skickar han typ tills jag svarar, asså han är galen!! Och igår natt ringde han hela jävla natten asså. En av gångerna jag vakna har jag för mig att jag kollade på mobilen och hade 20 missade samtal, men kan också vart att jag typ drömde eller något jag vet inte. Men många gånger ringde han iallafall. Tror ni det är något att oroa sig för?

Inga kommentarer: