lördag 17 januari 2009

Flytt

Det nalkas flytt här hemma... Mamma och pappa funderar på att flytta ihop tillsammans i ett radhus. Tyvärr finns dom ända lediga radhusen i klockaretorpet. Vi har iallafall anmält intresse på en idag, mamma ska ringa och anmäla intresse på fler på måndag tror jag. Hade detta kommit på förslag för något år sedan hade det varit nej med engång, anledningen till att jag går med på detta nu är för djurens skull, eller främst Lennox. Men det skulle vara så bra för Lennox med en uteplats! Dessutom är det tvåvåningshus vilket jag tycker är super eftersom jag tycker man bor så på varann när man bor på enplans.

Vi får väl se hur det blir. Skulle vara så kul och bo med pappa igen. Har inte gjort det sen jag gick i sexan, jag saknar det. Kommer alltid älska min pappa men på något sätt känns det som vi har tappat lite av kontakten, även fast han typ är här varje dag. Jag vet inte.. känns inte riktigt som jag känner honom längre, iallafall inte fullt ut. Nae usch vad jag babblar! Nu vet ni iallafall, vad vi har i görningen.

Inga kommentarer: