onsdag 7 januari 2009

Legg

Gick förbi videostan idag för att köpa cigg, dock inte till mig själv eftersom jag slutat ;) iallafall.. där har jag alltid köpt cigg ända sen jag blev arton och dom har aldrig frågat om legg. Alla känner igen mig också eftersom det bara är typ tre olika personer som jobbar där så jag lämnade såklart kvar väskan med legget i hos mina vänner. Men idag när jag kommer in hade jag och killen i kassan en konstig konversation.

Jag: Hej! Level.
Killen: Legg!?
Jag: Skojar du med mig?
Killen: Nae, legg!?
Jag: Skojar du med mig?
Killen: Nae, legg!
Jag: Haha ärligt skojar du med mig? Jag är ju alltid här.
Killen: Okej för den här gången då.

Så fick jag mina ciggaretter. Men asså stör mig skit mycket på detta, inte just för att dom frågade om legg egentligen men att dom tydligen inte kände igen mig eller låtsades inte göra. Funderar på om killen var påverkad av något för han såg faktiskt väldigt skum ut. Jag som alltid är där och köper cigg, godis, chips, refill och hyr filmer med en liten vovve i armen. Visst fan känner han igen mig!!!

Inga kommentarer: