lördag 3 januari 2009

Himpa fältet

Lennox väckte mig vid tio första gången idag och ville gå ut, så självklart gick jag upp och ut med min lilla prins även fast jag var trött som en gnu. Kul bara att det hade snöat en hel del under natten och att det fortfarande höll på. När vi kom in somnade jag om och sedan vaknade jag vid 1 ungefär.

Vid två tiden gick jag och Lennox och ut igen och mötte Linn och Skrållan, sedan gick vi till himpa fältet. Släppte hundarna lösa så dom kunde busa och springa precis som dom ville. På hemvägen orkade knappt Lennox gå så fick bära honom en bra bit. Nu är vi allafall hemma, kom väl hem för en halvtimme sen. Tänkte bada lite nu och sedan käka något. Bjuder på två bilder från idag.


Lennox i sin fina tröja innan vi skulle gå ut.


Lenny och Linnsan busar i snön.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha snygg bild på mig