lördag 17 januari 2009

Lördag

Idag vaknade Lennox vid tio och ville gå ut, så det var bara för mig att stiga upp ur min varma sköna säng. När vi kom ut träffade vi lennys kompis leo och hans matte så då busade dom lite och så. Nu har jag legat i sängen och slökollat på tv i princip ända sen jag kom in, så jag kände att det var dags att göra något.

Just nu håller jag på med en liten "present" till mamma tills hon åker imorrn. Det tar ju 3 och en halv timme till värmland där hunden finns så det hon kommer få lär nog uppskattas, vet att hon har sagt att hon har velat ha de förut. Kan skriva sen vad det är jag håller på att fifflar med, det är ju inte klart än sen så vore ju inte så kul om jag skriver ut den här så går morsan in och läser. Ingen stor grej egentligen, vill bara se ett smile på min kära mor :)

Inga kommentarer: