tisdag 20 januari 2009

Kom nyss hem

Har varit ute och rännt hela dagen känns det som, jag som borde ligga i sängen och vila upp mig. Har iallafall haft ett hemligt möte som issa hängde med mig på, sen drog jag och issa ner på stan och kollade på cubus efter kjolen jag fick igår. Skule egentligen behövt byta den till XS men det fanns inte. Åkte även till maxi senare och kollade på cubus där men den fanns inte där heller i XS :( synd! Men tror jag nog kan ha S ändå bara det att den är lite stor, kanske sitter den där den ska med ett skärp? Har också hunnit med en fika med Isabel, Alexandra och Matilda kom precis när jag var tvungen att kila.

Nu är jag iallafall hemma, ska käka lite snart. Jag lärde mig föresten en sak idag om min vän Isabel (som jag känt i några år nu) Hon läser nämligen massvis med böcker! Något jag inte visste!! Titt på fan, man lär sig fan något nytt varje dag!

PS. Snåla ni är med kommentarer, fick endast 2 kommentarer om hur duktig jag är med rökandet. FY! Ds.

Inga kommentarer: