fredag 16 januari 2009

Tillökning

Vi ska tydligen få tillökning i våran "lilla" familj berättade mamma för mig imorse. En liten tibetansk spaniel flicka på 4 månader. Lennox är 50 % tibetansk och 50% pekingese men de är rätt så lika. Mamma har redan valt namn till henne, Annie ska hon visst heta. Jag tycker mamma ska vara lite mer påhittig och ta något mer udda (läs: finare) namn men det vill hon inte. Sen tyckte hon det va så kul för det finns tydligen någon som heter Annie Lennox lr något? hehe. När tiden är inne är det tänkt att Annie och Lennox ska paras.

Några namn jag tycker är fina.. Alba, Tila, Iris sen orkade jag inte skumma dom meter långa listorna på agrias hemsida :D haha

Lenny va inte så kartig när jag fick honom :D Här var han lika stor som en cola flaska. Circus 8 veckor.

1 kommentar:

Anonym sa...

gud va mysigt med en valp till! Nu blir jag avis.

Hehe de visades på kanal lokal att hon var i marmorbruket & kollade efter marmor, hehe